Monday, 13 November 2017

Pemimpin Korup Dan Diktator Kekal Dalam CEC DAP 2017 #CECDAP #LawanDAP #TolakPakatanHarapan #KekalNajib

DAP akhirnya akur dengan ROS untuk melakukan pemilihan semula CEC DAP meskipun pada awalnya mereka berdolak dalih malah membuat pelbagai perangai tidak bertamadun dan menimbulkan spekulasi kononnya pemilihan semula CEC DAP ini adalah agenda parti lawannya.


Akhirnya jelas undang undang di negara ini diamalkan dengan baik meskipun DAP parti yang kononnya memperjuangkan undang undang ternyata terjerat sendiri dengan perangkapnya kerana membuat protes agar pemilihan CEC DAP ini tidak perlu dilakukan semula.

Semalam menjadi sejarah hitam Dinasty Lim Kit Siang, Kini belaku kemerosotan besa besaran oleh pewakilan DAP yang semakin menolak kepimpinan Lim Kit Siang dan anak emasnya Lim Guan Eng. Dakwaan ini diperkukuhkan dengan jumlah kehadiran pewakilan yang merosot dari jumlah penuh seramai 2,154 tetapi yang hadir hanya 1,356 atau bermakna 54% sahaja (berbanding 1,725 pada 2013.)

Kit Siang memperoleh jumlah undi sebanyak 1,199 diikuti rapat oleh Gobind dengan jumlah undi 1,198 manakala Guan Eng memperoleh undi sebanyak 1,180.

Hari ini ahli DAP seumur hidup yang telah berjaya ditipu hidup hidup oleh pengamal Nepotisma selama 50 tahun dan ia adalah satu pemerintahan seorang ketua paling lama dalam sejarah negara ini. Meskipun Kit Siang berjaya mengekalkan penguasaanya dalam DAP tetapi hanya 

Ada yang telah buka mata telah memberi tentangan terhadap Lim Guan Eng yang bertanding mempertahankan jawatan Setiausaha Agung DAP. Meksipun Guan Eng berjaya ia membuktikan DAP mengekalkan pemimpin korup yang dilanda krisis pecah amanah, gagal mentadbir urus negeri malah bergelumbang dengan skandal skandal yang melibatkan jutaan ringgit seperti pembelian rumah dibawah harga pasaran, meluluskan projek perumahan di lereng lereng bukit yang merbahaya dan sebagainya.

Apa yand dapat dirumus disini adalah Pemilihan semula CEC itu juga membuktikan DAP tidak pernah berubah dan masih lagi di bawah cengkaman Kit Siang yang lebih 50 tahun menjadi diktator DAP.
Pemimpin Korup Dan Diktator Kekal Dalam CEC DAP 2017 #CECDAP #LawanDAP #TolakPakatanHarapan #KekalNajib Daeng Selili Rating: 5 Monday, 13 November 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...