Saturday, 1 April 2017

MCA Keluar Barisan Nasional Adalah Berita Palsu! #MCA

DAP terdesak sejak SPRM serbu pejabat MAJORITI 51,552 paling besar dalam sejarah PRU13

Bahang PRU14 semakin kuat, ia mula diperkatakan dari segenap masyakat Malaysia, Ada yang ambil peduli dan ada juga yang sebaliknya.

Beza yang berada dipihak kerajaan khususnya kekal berterusan menabur bakti kepada Negara ini berbanding pihak pembangkang yang mula “gelabah puyuh” terutama DAP yang kini semua maklum akan menjadi kepala kepada pecahan parti parti pembangkang yang lain.

Semalam, Menteri Pengangkutan Datuk Seri Liow Tiong Lai berada di India dalam sesi lawatan kerja tak disangka datang khabar angin yang berunsur fitnah yang semestinya datang dari pihak yang bakal mendapat faedah terhadap mesej fitnah tersebut.


Dalam mesej yang disebarkan dari aplikasi whatapps tersebut memberitahu pengunduran parti komponen utama kaum cina iaitu MCA dari Barisan Nasional, Ternyata mesej palsu tersebut sesuatu tuduhan yang tidak berasas memandangkan presiden parti tersebut sedang berada diluar negara.


Dari pandangan pemerhati politik hari ini, ini adalah mesej ‘BLACKOPS’ yang direka reka pembangkang berkemungkinan besar daripafa DAP memandangkan ramai sedang memperkatakan tentang Teresa Kok yang disebut oleh SPRM semalam. 

Pejabat DAP Seputeh yang menempatkan pejabat Teresa Kok iaitu ahli parlimen DAP di Seputeh telah diserbu oleh SPRM lantaran laporan yang dibuat oleh Datuk Jamal yang mendedahkan penyelewengan Dana Yayasan Anak Selangor (YAWAS) oleh Teresa Kok.

MCA Keluar Barisan Nasional Adalah Berita Palsu! #MCA Daeng Selili Rating: 5 Saturday, 1 April 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!