Wednesday, 25 May 2016

#PRKSungaiBesar "Pengundi Cina Kembali Kepada BN" - Datuk Seri Liow Tiong Lai

Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata, sentimen pengundi Cina di Sungai Besar kini semakin memihak kepada kerajaan BN kerana sebahagian besar permintaan mereka sudah dipenuhi dan menerima baik dasar kerajaan yang sedia ada.

Di PRK Sungai Besar kali ini, Barisan Nasional dikatagorikan bertanding sebagai 'under dog' kerana hanya menang majoriti 339 undi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang lalu, sekali gus berdepan cabaran amat besar.


"Pengundi Cina sedar hak dan kepentingan mereka hanya terjamin di bawah BN dan mereka harus memberi sokongan padu kepada MCA untuk terus menjadi suara masyarakat Cina dalam BN," katanya. 

Dalam pada itu semua parti komponen BN yang terlibat wajar memberi tumpuan di Sungai Besar ini, dan mengambil beberapa tindakan yang sesuai agar apa yang BN laksanakan berikan impikasi yang lebih baik kepada rakyat di Sungai Besar.

Kerusi Parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar, Perak kosong berikutan kematian penyandangnya, Datuk Noriah Kasnon dalam nahas helikopter di Sebuyau, Sarawak, 5 Mei lalu dalam kempen Pilihan Raya Negeri ke 11 Sarawak.


#PRKSungaiBesar "Pengundi Cina Kembali Kepada BN" - Datuk Seri Liow Tiong Lai Daeng Selili Rating: 5 Wednesday, 25 May 2016
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!