Friday, 30 October 2015

Mulut Masin Tuan Guru Hadi Awang #PakatanHarapan #PAS

Pas mengibaratkan gabungan Pakatan Harapan sebagai sebuah bas yang tidak akan sampai ke destinasi dan tidak ada masa depan.



Oleh itu, tiada sebarang sebab yang kukuh untuk Pas bergabung dengan Pakatan Harapan malah parti itu lebih rela bergerak sendirian.

“Kita tidak ada harapan dengan Pakatan Harapan yang diibarat sebagai bas yang tidak sampai ke destinasi. Bas ekpress hendak pergi Kuantan, tetapi tersekat di Jalan Kuala Lipis,” kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di lobi Parlimen pada Selasa.

Mengulas lanjut, Ahli Parlimen Marang menjelaskan, Pas mampu bergerak bersendirian malah selama ini parti pembangkang lain yang banyak bergantung kepada parti Islam itu.

“Bukan sahaja boleh bersendirian tetapi kita memang sudah lama bergerak secara bersendirian dan percaya parti lain yang banyak bergantung kepada kita selama ini.

“Kamu saksikan sendiri sewaktu berdemonstrasi jika Pas tidak turun, maka tidak ada orang. Ini kekuatan yang ada pada kita. Kita bukan hendak menunjuk-nunjuk dengan kekuatan itu,” tegasnya. - FMT

Tiba tiba viral lori tersadai kah kah kah

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Mulut Masin Tuan Guru Hadi Awang #PakatanHarapan #PAS Daeng Selili Rating: 5 Friday, 30 October 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!