Friday, 21 August 2015

Rahsia "Batang Ajaib" Dalam Kereta Anda (Wajib Tahu)!!

RAHSIA ni kalau korang tahu!

Mesti banyak kemalangan jalan raya dapat dielakkan.. Rahsia tentang satu "batang ajaib" dalam kereta korang. Sesetengah kereta "benda ni kat belah kanan, ade yg belah kiri..

Tak kisah lah belah mana pun, tetap sama "magic" dia. Nampak tak gambar "anak panah @ arrow" tu?. 



Kalau "batang ajaib" ni ada di sebelah kiri :
• Batang ni kalau korang tekan ke "BAWAH" magic dia akan menyebabkan orang sekeliling dengan sendiri tahu korang akan belok / masuk ke KIRI.
• Kalau tolak keatas orang belakang tahu korang nak ke KANAN.

Kalau "batang ajaib" ni ada sebelah kanan:
•Batang ni kalau korang tekan ke "BAWAH magic dia akan menyebabkan orang sekeliling dengan sendiri tahu korang akan belok / masuk ke KANAN.
•Kalau tolak keatas orang belakang tahu korang nak ke KIRI.

So, dah tahu rahsia "batang ajaib" ni? 
Jadi, lepas ni kalau nak Masuk simpang, nak susur keluar, nak himpit tepi, TOLONG guna rahsia ni.

Jangan nak kedekut sangat sampai masuk simpang pun nak rahsia, tak nak orang belakang tahu engko nak kemana. Ko ingat supprise ko tu "sweet" sangat?.

Boleh maut ko tahu??


- havocjelebih



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Rahsia "Batang Ajaib" Dalam Kereta Anda (Wajib Tahu)!! Daeng Selili Rating: 5 Friday, 21 August 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!