Tuesday, 16 June 2015

Temui "kembar" Wajah Sama Melalui Internet #InfoInternet

Sesetengah orang percaya bahawa terdapat 7 orang memiliki wajah yang serupa di seluruh dunia.

Bertitik tolak daripada idea itu, laman web Twin Strangers membuka peluang kepada semua orang yang berminat mencari "kembar" di serata dunia untuk berdaftar melalui laman web itu.

Menariknya, seorang gadik Irish yang bernama Niamh Geany,27 bukan sahaja menemui seorang "kembar" mirip dengan wajahnya, malah telah menemui dua orang hasil pencarian melalui laman web tersebut!

Pada April tahun ini, Niamh telah dipertemukan dengan Karen yang juga tinggal senegara dengannya. Wajah mereka saling tidak tumpah dan telah mendapat perhatian dunia.


Gambar Niamh bersama kembar pertamanya, Karen. (Sumber foto: Twin Strangers)

Menariknya, baru-baru ini, Niamh sekali lagi berjaya menemui "kembar" keduanya yang bernama Luisa Guizzardi, seorang gadis Itali.

Sekali lagi, kisah pertemuan mereka ini mendapat perhatian dunia apabila kedua-duanya bukan sahaja memiliki wajah yang sangat mirip, malah karakter, bahasa badan dan aura yang serupa. 

Menerusi portal Cosmopolitan, Niamh berkata, "Saya sangat terkejut dengan pertemuan ini, ini kerana kami kelihatan lebih mirip di dunia nyata berbanding dalam gambar.."


Niamh bersama kembar keduanya, Luisa. (Sumber foto: Twin Strangers)

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Temui "kembar" Wajah Sama Melalui Internet #InfoInternet Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 16 June 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!