Sunday, 26 April 2015

Najib Menari Adalah DOSA TIDAK TERAMPUN?!


Viral video PM Malaysia sedang menari seolah olah Najib sedang mendukung chinadoll, lalu video ini dijadikan bahan kempen oleh macai pakatan pembangkang yang hari ini GAGAL dalam menjatuhkan DS Najib Razak dalam segala dasar dan kemajuan yang telah beliau lakukan demi negara Malaysia yang tercinta.

InsyaAllah, di PRK Permatang Pauh dan PRK Rompin video ini bakal ditayangkan kepada para penyokong pembangkang untuk menaikkan rasa benci kepada PM sekaligus menekan pengundi agar memenangkan pemimpin pembangkang yang akan menyangak didewan rakyat sepertimana Khalid dan beberapa yang lain.

Jika dahulu pakatan mengunakan slogan "pemimpin yang bodoh lahir dari pengundi yang bodoh" akan memakan diri sekiranya ini dijadikan bahan kempen. Rakyat perlu dijelaskan dengan hal hal yang dibawa oleh masyarakat setempat iaitu seperti isu kebajikan bukan menyonsang undi pengundi dengan mengunakan bahan kempen seperti ini.

Walaubagaimanapun pada aku tak salah beliau mahu menari, bukannya dia pergi selak kain isteri orang lain. Ada yang benci baca penulisan aku ini tetapi lagi ramai yang benci lagi yang lepas tengok Najib menari seolah olah perbuatan Najib ini dilihat sebagai satu dosa yang tidak terampun.


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

Najib Menari Adalah DOSA TIDAK TERAMPUN?! Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 26 April 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!