Tuesday, 17 February 2015

Kawan Yang Baik....

Jika kita dilambung ombak didalam perjalanan menuju destinasi itu adalah lumrah. Tetapi apalah daya hati ini jika perjuangan ini diracuni oleh "parasit tak jelas datangnya" dalam seperjuangan?!


Semalam ada yang membuat panggilan kepada aku secara peribadi apabila aku memuat naik satu status facebook berkenaan "buaya pendek" alangkah terkejutnya ada "Buaya" lain yang terasa dengan status itu walhal aku tidak menulis nama siapa siapa disitu.

Nasihat aku...jelas diatas,tapi kalau nak perang silakan kecil tapak tangan kepala keretapi aku tadahkan :3

(Faham pelembagaan sebelum serang orang lain!)

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Kawan Yang Baik.... Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 17 February 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!