Saturday, 12 April 2014

Maklum la OTAI Demi Perjuangan?!

Sahaja aku blogwalking malam ini saja meninjau blogger otai2 kat Malaysia nie tulis sampai tak nak pautkan aku dalam blognya. Mesti ada kesan sampingan ubat "kuat kencing" beliau hahaha..

Sedih gak sebab aku dari awal buat blog ini aku buh la link dia kat blog kecik aku untuk berkongsi pembaca tapi sayang..Otai segala otai jadahnya aku hilang respek walaupun dia dikalangan otai taik kucing hahaha...


Dalam penulisan dulunya aku admire gak maklumlah suara besar bergema-gema ibarat anak anjing minta susu dari maknya..kung kung kung...tapi akhirnya kerespekan aku padanya hilang serta merta kerana satu habit geng-geng otai ini

Dia nak balun atau kritik siapa pun itu hak dia kan? Cuma yang aku nampak jelas disini perangai2 ini lah yang sebijik dipraktikkan dalam UMNO, pantang orang lain lebih sikit mulalah macam macam dikonanya..ha ha ha

Aku sebagai penyokong kerajaan bukan nak apa apa pun (waima pangkat dalam parti pun aku tah hingin) tapi kalau begini layanan aku dapat takpe la redho..maklum la blog budak kecik..

KECEWA?!Tak la..aku tulis supaya orang nak baca apa masalah yang belaku sesama penyokong nie..itu sahaja..Maklum la otai..hahaha

kepada blogger otai yang dah removekan/tak pautkan aku link blog aku dari blog korang terima kasih lah..inilah namanya demi perjuangan ABAHTAHI!!!!! Puih...hahaha...pautkan link pun kemut..penat la buat baik...hahaha..

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Maklum la OTAI Demi Perjuangan?! Daeng Selili Rating: 5 Saturday, 12 April 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!