Saturday, 5 April 2014

Datin Seri Rosmah Maafkan Facebooker Pakatan Gila


Biadab dan keterlaluan! Itulah yang dapat dilabelkan pada seorang pengguna Facebook yang menggunakan akaun Syed Saifullah. Tindakan yang melampau melangkaui batas kemanusiaan dengan membuat fitnah dan menghina isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansur.


Datin Seri sedar dirinya dibenci oleh segelintir manusia yang hanya menjadikan dirinya sebagai bahan untuk mencemarkan imej suaminya sebagai Perdana Menteri Malaysia. 

Tetapi jika sampai mendakwa dirinya telah mati, ini pastinya menyedihkannya.Entah apa yang bermain di benak pemikiran Syed Saifullah. Entah apa salah dan silap Datin Seri terhadap dirinya.



Inilah masalah masyarakat negara kita bila sudah terlalu taksub dengan politik kepartian, sampai sanggup menghina memfitnah orang yang tidak berdosa.Harap PDRM dan SKMM akan mengambil tindakan tegas terhadap lelaki berkenaan. Jika ada yang berminat nak berkenalan dengan Syed, hubunginya di nombor 0134928564

Komen Datin Seri yang admin terima dari sumber :


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Saya difahamkan ada poster di facebook yang disebarkan oleh adik Syed Saifullah berkaitan diri saya. Tiada apa yang dapat saya katakan selain mendoakan agar adik Syed Saifullah mendapat keberkatan dalam hidup, dipanjangkan usia, menjadi anak yang soleh dan menjadi insan yang berguna kepada Agama, Bangsa dan Negara. Salam - Rosmah Mansor


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Datin Seri Rosmah Maafkan Facebooker Pakatan Gila Daeng Selili Rating: 5 Saturday, 5 April 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!