Monday, 21 April 2014

Apa 'Jasa' Karpal Yang Tidak Dapat Dilupakan?!

"Tiger of Jelutong" itulah nama timangan yang diberikan oleh para penyokong Pembangkang yang kononnya Karpal lebih berjasa mengalahkan sekian umat islam yang ada didalam Malaysia hari ini.

Ketaksuban mereka mengagungkan Karpal ini dianggap terlalu berlebih lebih memandangkan ada juga yang "diupah" untuk mengangkat darjat orang yang mati dalam kefasikkan ini lebih mulia dari sesama islam.

Mereka mendendangkan sisi yang kononnya Karpal memperjuangkan Islam lebih dari orang Islam itu sendiri di Malaysia sedangkan semua orang tak lupa beliau adalah antara musibat yang cukup lantang menentang agenda Negara Islam yang dicanang oleh rakan pembangkang PAS sehinggakan terbit dibibirnya "Langkah mayat aku dahulu" dah lupa?!

Matinya beliau hanyalah didendang dengan melebih lebih, adakah matinya Karpal sebenarnya pergi bersama membawa rahsia kebenaran yang mana Karpal mengakui Anwar adalah peliwat? "Anwar ibrahim harus bertaubat"

Tiada jasa yang boleh pembangkang boleh banggakan dengan si Karpal ini, biarlah sahaja dia mati..kerana dalam Islam sendiri tiada tempat orang orang yang mati dalam kafir dan fasik seperti beliau.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Apa 'Jasa' Karpal Yang Tidak Dapat Dilupakan?! Daeng Selili Rating: 5 Monday, 21 April 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!