Friday, 14 March 2014

Taib Tak Layak Kritik Najib

Gelak besar aku tengok gelagat parasit dalam PR yang hilang sokongan dalam UMNO melompat dalam PR dan secara am nya PR jadi pusat lambakkan sampah.

Lepas je kena tendang terus meroyan dalam pembangkang kononnya bersama pembangkang membongkar keburukkan UMNO. Dia nie dengan keling bukit sama je.

Selangor boleh dikategorikan sebagai negeri yang tidak bernasib baik menerima MB macam beliau. Dah buat taik tinggalkan untuk orang lain bersihkan?!

Taib Geduak ini tak layak nak kritik DS Najib walaupun boleh dianggap senior dalam politik Malaysia yelah duk kutuk orang dia dulu duk bawah ketiak Ku Yah tu siapa tak pernah usik. Kah kah kah...

Ku ku ku ya ya ya...aku setuju kata-kata rakan blog aku nie :

http://kedahkekl.blogspot.com/2014/03/panass-mat-taib-tak-sedar-diri-dia-dok.html?m=1


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Taib Tak Layak Kritik Najib Daeng Selili Rating: 5 Friday, 14 March 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!