Tuesday, 18 March 2014

RBA Terus Menghina Program Agama

Pencetus huru hara dan ketengangan antara agama dan kaum cukup jelas didominasikan oleh REB BEAN ARMY yang mana mereka secara halus dan kini secara terang terangan cuba mengheret pepecahan kemuafakatan yang sekian lama dibina di Malaysia.

Kita semua sedia maklum RBA ini ditunjang dan dibiayai oleh parti yang cukup sinonim dengan rasis dan anti-agama sehinggakan ada yang sanggup mengadaikan akidahnya demi sebuah perjuangan yang diagendakan oleh DAP itu sendiri.


Tidak cukup dengan itu RBA yang menggunakan FB username Shinchan Lee bukan sahaja mengkritik program amal ini malah bertunjangkan pemikiran politik kononnya program ini banyak memanggil "Bulan" merujuk kepada orang PAS yang beragama Islam.Malah mereka mendakwa "bulan" bakal SESAT jika menyertai ini malah ada cadangan yang mahu menghalang "bulan" agar tidak menyertai majlis seperti ini.



Bukankah ini negara islam yang mengamalkan adat melayu dan amalan islam yang secara umumnya boleh disertai oleh sesiapa sahaja? Kenapa Anjing DAP ini mengambil jalan cukup berbahaya dengan memetik majlis agama sebagai alat politik?


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
RBA Terus Menghina Program Agama Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 18 March 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!