Sunday, 30 March 2014

Penjual Tiket Bas Ekpress Kelepet Duit Penumpang?!


Aku nak share satu story in morning glory ini pasal aktiviti ulat tiket dan pengusaha tiket bas ekpress kadang kadang segelintirnya membuat tindakkan tidak sepatutnya setelah diamanahkan oleh majikan mereka (tangan kat bahu).

Contohnya di Pudu Sentral (pengalaman aku) aku mendaki tangga menuju ke kaunter tiket TIBA TIBA aku diserbu ibarat artis japan berkelumun 4-5 orang berebutkan jawapan dari mulut aku dengan soalanya "Nak kemana bang?"

Tindakkan ulat tiket ini kalau aku orang lelaki mungkin tak apa la (cuma semak je rasa)..tapi pada isteri/anak-anak gadis diasak begitu? Ada daripadanya cara pertuturan segelintir mereka bukan warganegara?! Dengan lagak samsengnya rambut macam siamang sesat..aku semak lak tengok..Rosak pemandangan PUDU SENTRAL yang indah lagi canggih.

Pernah sekali aku ditengking sebab tak bagi jawapan...APA NAK BUAT SABAR JELAH!!!

Ini tajuk yang atas tu punya cerita hehe...








للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Penjual Tiket Bas Ekpress Kelepet Duit Penumpang?! Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 30 March 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!