Tuesday, 11 March 2014

Kisah Hobi Ketua UMUM!

"SIAPA NAMPAK BURUNG SAYA?"

Hobi ketua umum adalah memelihara burung. Pada suatu hari kesemua burungnya hilang. Oleh kerana ketua umum tersangat marah, dia mengumpulkan penduduk kampung. Hampir 200 penduduk datang ke balai raya.

ketua umum : Siapa ada Burung?
Semua lelaki yang hadir terus berdiri

ketua umum sedar yang cara dia bertanya salah ..

ketua umum : Bukan burung itu maksud saya ..duduk-duduk..
Siapa pernah nampak burung?
Semua wanita berdiri.

ketua umum bertambah marah...

Ketua umum : Maksud saya, siapa pernah nampak burung yang bukan miliknya?
Setengah wanita berdiri...

Ketua umum semakin gugup...

Ketua umum : maaf sekali lagi... Maksud saya adalah , siapa pernah tengok burung saya?

SEMUA ORANG BERDIRI..

Ketua umum : Haramjadah...
*Lokasi dirahsiakan*


(GAMBAR HIASAN)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Kisah Hobi Ketua UMUM! Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 11 March 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!