Monday, 3 March 2014

Datin Seri Rosmah Menangis Sambil Doakan Hew Kuan Yew

Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera.

Saya ada mendengar bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mengharapkan agar saya diserang sakit jantung (sudden death) dan segera menemui ajal (journey to the "west").

Andainya benar beliau ada menuturkan kata-kata sedemikian, saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar.

Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew dan keluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan & kebahagiaan agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam...

-Rosmah Mansor



*Ketika itu admin difahamkan Datin Seri menangis ketika mendapat khabar tentang kutukkan doa dari Hew Kuan Yew yang mana beliau tidak menyangka kata kata beliau dimanipulasikan media pembangkang yang jelas sentiasa mencari salah beliau walaupun beliau melalukkan perkara untuk kebaikkan rakyat.

(Gambar Hew Kuan Yew)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Datin Seri Rosmah Menangis Sambil Doakan Hew Kuan Yew Daeng Selili Rating: 5 Monday, 3 March 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!