Monday, 20 January 2014

Kenapa "Blogger Lucah" Serang Pemimpin Sendiri?!

BLOGGER LUCAH..?!
Aku rasa macam nak mencarut!!

Selepas kemenangan BN/UMNO pada piliharaya PRU13 yang lepas aku lebih bersikap terbuka dan cuba menerima kritikkan khususnya dari para pengiat media baru terutama penulis blog pro-pembangkang yang mana mereka boleh dikelaskan sebagai "tuan rumah" didalam gelangang arus media altenatif ini.


Mana tidaknya segala cubaan dan teguran yang dilemparkan oleh pro-pembangkang ada (kadang-kadang) kebenarannya walaupun bukan semua betul black/grey propaganda yang dimainkan oleh pro pembangkang adalah lebih konsisten dan focus pada targetnya iaitu rata rata para menteri (tidak pada ADUN).

TIBA TIBA YANG PELIKNYA Hari ini gelangang penulis media baru menerima sedikit demi sedikit kritikkan negatif dari pemimpin BN sendiri yang mana mereka-mereka ini seperti "BARU KELUAR KEPOMPONG" dan baru terasa bahangnya ledakkan media baru termasuk dengan secara semberono menyalahkan pemain pro-kerajaan tidak membantu pemimpin UMNO/BN sedangkan secara UMUM tahu boleh dinyatakan hanya 30-40% sahaja penulis maya ini adalah orang yang berkepentingan dalam kerajaan/UMNO sendiri. Yang selebihnya adalah para penyokong secara sukarela bukan dibawah telunjuk UMNO/BN.

Jika bukan dibawah telunjuk UMNO?! Mengapa mereka dikritik secara terbuka mereka mereka ini?! Jika kena ugut atau kena telanjang dan dia tak berpuas hati dengan etika seorang blogger itu, tidak wajarlah pemimpin itu melemparkan "najis kecil" setelah para cybertrooper "CEDERA PARAH" mempertahanan pemimpin yang cukup "BERNANAH".

OLEH ITU KEPADA YANG SUKA LABELKAN BLOGGER-BLOGGER INI LUCAH ATAU APA APA YANG NAK DILABELKAN ITU..IKHLAS DARI AKU..ENGKO BOLEH PERGI JAHANAM AKA MAMPUS, BLOGGER PRO TAK BUBUH ARTIKEL ATAS KEPALA BAPAK KAU..FAHAM?! kah kah kah..

KALAU TAK RETI NAK BERTERIMA KASIH (USAHA KECIL INI) TAK PAYAH KALUT NAK HENTAM ORANG..APA?! INGAT TINGGI SANGAT KE DARJAT JADI PEMIMPIN TU KALAU KUDIS CACAR NANAHNYA ORANG LAIN YANG MENANGUNG SAKITNYA...rasanya macam nak mencarut! kah kah kah..


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Kenapa "Blogger Lucah" Serang Pemimpin Sendiri?! Daeng Selili Rating: 5 Monday, 20 January 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!