Sunday, 19 January 2014

Blogger UMNO Bukan ANJING LIAR!

"Cytro UMNO tak kalah semasa PRU13... Yang duk banyak menyalahkan Cytro UMNO ni adalah dari
kalangan kepimpinan UMNO yang kalah teruk semasa PRU13 dahulu... "

"Mereka mencari scapegoats untuk dipersalahkan 
setelah mereka sendiri gagal memenangkan 
bahagian masing-masing."

Itu sebab masa PAU dahulu, semua duk tuding pada Cytro dengan macam-macam alasan, tapi kebanyakkan yang banyak bunyik ni datangnya dari tempat-tempat kalah teruk 50 ribu, 40 ribu, puluh-puluh ribu. soalannya, tempat anda kalah teruk tu salah Cytro ker sampai duk balun cytro makan duit?


Yang menawarkan hati Cytro hari ini apabila makhluk-makhluk kalah ini menyalahkan cytro dan menuduh SELURUH jentera siber UMNO/BN bergaji/makan duit dll.. Yang hakikatnya tuduhan ini datangnya dari dalam UMNO/BN sendiri?

Dah kalah, kalahlah... lu balik tempat lu, bikin kerja... takyah nak salak banyak... Cytro UMNO/BN dah buat sebaik mungkin dengan bajet paling minima sebagai jentera parti... Kalau benar bergaji. Jangan cakap banyak, tunjukkan bukti, kalau takder bukti, kami rasa tak salah kami adukan pada Lembaga Disiplin bahawa tuduhan anda itu menghina UMNO dan menjatuhkan maruah ahli dan jentera UMNO.

Tun Faisal sendiri semasa mengepalai UMB, tahu betapa peritnya perjuangan cytro. Rasanya beliau juga banyak kener balun kerana kekurangan dana untuk diperuntukan kepada pelbagai kumpulan dan NGO yang terbabit dalam perang siber politik ini.

Kerja-kerja IT dan teknologi ni perlukan modal..tetapi MAJORITI pertugas siber UMNO terpaksa menggunakan peruntukan sendiri.Kita tidak nafikan ada yang dibayar gaji, tapi adakah dibayar oleh UMNO? Tidak... mereka majoritinya dibiayai oleh pemimpin-pemimpin UMNO untuk jaga FB, blogs, twitter dll milik pemimpin tersebut dan dalam masa yang sama "berkhidmat" menaikkan nama dan kredibiliti pemimpin tersebut...

Bagi saya, yang banyak mulut ni, adalah lebih baik diam dari syok sendiri... Jangan guriskan hati mereka yang terguris... nanti buruk padahnya....

crdt : Azanisham Samad

Admin hanya kongsikan apa yang admin rasa benar walaupun kadang-kadang ada mcm rasa menentang PEMIMPIN UMNO tapi apa yang diutarakan oleh kawan admin ini ada nyata ada kebenarannya, jika disebut satu persatu semua akan terbongkar seluruhnya. so... Berhati hati lah menutur bicara...Blogger pro-UMNO bukan ANJING LIAR...Kalau calon itu sendiri macam PALAT apa jadahnya salahkan cytro pro-UMNO...Ini kerja sukarela...Jangan la syok mengutuk tak tentu hala...

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Blogger UMNO Bukan ANJING LIAR! Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 19 January 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!