Thursday, 2 January 2014

Beza Antara PDRM #orang dan Harakah #kerang

Memetik artikel yang ditulis oleh rakan blogger aku Mr. Parpukari yang mengulas artikel "PDRM mohon maaf kerana silap siar gambar" satu tindakkan yang pantas dan harus dipuji kerana pihak admin facebook PDRM dengan segera memperbetulkan keadaan dan memohon maaf secara terbuka diatas ketelanjuran adminnya memuat naik sekeping gambar yang didakwa seorang #orang mangsa kecederaan semasa malam sambutan tahun baru pada selasa lepas.

Sikap Admin facebook tersebut adalah amat terpuji kerana cukup berlapang dada dihakimi oleh semua 'haters' walaubagaimanapun ini sekaligus menafikan pihak PDRM tidak mengambil langkah bertanggungjawap dengan perbuatan admin itu dan kemaafan adalah diharap oleh pengikut setia fanpage facebook tersebut.


Berbeza pula dengan harakahdaily, jika pembaca setia blog kecil ini pastinya pernah aku bongkarkan kekantoian harakahdaily berkenaan isu kerang #kerang [sini]

Malah Harakahdaily tidak mengeluarkan sebarang pemohonan maaf secara terbuka. Ini dapat membeza kan dua kredibiliti antara 2 admin fanpage fanpage ini.





للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Beza Antara PDRM #orang dan Harakah #kerang Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 2 January 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!