Sunday, 29 December 2013

Harakah Kini Medium No.1 Perbodohkan Rakyat

aku kecewa dengan Harakah menjelang hujung tahun ini dulu agak ringan gak tangan nak selak helaian Harakah untuk mengkaji hujah dan dakwaan yang melibatkan pemimpin kerajaan.

tapi sejak dua menjak ini Harakah saling tak tumpah macam surat layang yang mana secara jelas penulis membuat satu kenyataan tak bertanggungjawab yang bakal mengheret ramai penyokong akhbar tabloid no.1 pakatan pembangkang ke kancah spekulasi yang teruk dan tidak membantu menaikkan idealogi pemikiran rakyat yang berkelas profesional.

Mungkin aku hanya blogger pro kerajaan yang tidak berkelulusan tinggi seperti mana penulis penulis harakah yang rata rata mereka adalah golongan profesional dan celik ilmu dunia akhirat.

Lihat keratan ini, apakah keberuntungan menyorak rakyat dengan cerita yang sedemikian rupa? kenapa di ajuk rakyat dengan cerita karut segitu? Inikah yang dikatakan "ramai orang bijak masuk pembangkang?" haha pada aku ini adalah level penyangak yang tak lepas SRP tau! Ha ha ha..

Jika benarpun berpolitik tolong la jgn duk sebar berita macam ini, ketandusan idea atau nafsu amarah yang lebih tinggi dari taraf keimanan?!Sudah sudah la tu pakcik, zaman ini orang muda mampu berfikir dengan waras dan baik. tetapi usahlah diracun golongan muda ini dengan dendam kesumat dan iri hati itu.

Islam tak ajar pun macam ni, kata ikut Al-Quran...



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Harakah Kini Medium No.1 Perbodohkan Rakyat Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 29 December 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!