Thursday, 12 December 2013

Black Ops : Blogger PKR Kantoi Spin Mangsa Banjir

Penyokong kuat PKR buat propaganda bodoh depan rumah

Kantoi bendera PKR depan rumah hahaha...Bangang!!!

Sejak kes banjir ini aku rajin menjenguk blog no.1 PKR saudari Hanisya yang sering menulis cerita sensasi dari banjir untuk dipolitikan sehinggakan mengundang kekantoian yang tidak boleh dikaver lagi di balik tudung beliau yang anggun berseri kalah aljuburi hahaha. 


Artikel beliau bertulis begini (jangan pening ayat spin tau)

Inilah luahan perasaan dari seorang penduduk Sg Isap, Kuantan yang menjadi mangsa banjir baru-baru ini. Luahan terbit dari lubuk hati yang cukup jujur dan ikhlas ... 

perasaan apabila ditimpa musibah betapa kerajaan UMNO/BN langsung tidak boleh diharapkan untuk disandarkan sekumit harapan.

Segala janji tinggal janji .. laungan menjadi benteng Melayu adalah omong-omong kosong. Realitinya jika mendapat kepayahan dan kesusahan .. tanggunglah sendiri .. Nasib baik ada bantuan dari Parti KeADILan dan PAS.

Gambar ini dipotong dan disebarkan dalam blog OMAKKAU

Ok?! Yang pertama ditulis seolah olah penduduk rumah tersebut adalah penyokong kerajaan dan macam macam la dikutuknya kerajaan sambil mengheret parti Barisan Nasional tidak boleh diharap dalam bertanggungjawab dalam usaha membantu rakyat Sungai Isap, Kuantan, Pahang. Sedangkan ramai sukarelawan dari seluruh tanah air hadir sama menghulurkan bantuan pastinya seolah olah mencurah kedaun keladi oleh puak puak PKR ini.

Agak lucu bila mana blog itu juga mendakwa hanya PKR dan PAS sahaja yang turun membantu. Ini pada aku memang aku sendiri akuinya sumbangan dari pembangkang dan cuma PAS sahaja yang bersungguh menghulurkan bantuan macai PKR hanya cari untung politik dikepalai "hantu air". bantuan dari DAP mana?PSM mana?hahaha...Nampak sangat puak puak tu tak pernah kisahkan orang Melayu Kuantan.



Aku pon hampir pensan baca seolah-olah bencana alam ini adalah sebagai point modal politik oleh penjilat PKR seperti Hanisa dalam mempertahankan Foziah "hantu air" yang mana ini adalah salah satu tanggungjawab beliau berada dilapangan untuk sama berganding bahu membantu rakyat bukanya meroyan suruh sokong PKR dalam lakonan [SINI].

Walaubagaimanapun aku akui banyak kekurangan yang dialami semasa kejadian itu belaku akan tetapi kita masih ditahap baik kerana tiada kejadian kemalangan jiwa atau penyakit yang serius sehingga hari ini disana.

Tak kenal erti syukur? Kutuk je tahu...MACAI!!!

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Black Ops : Blogger PKR Kantoi Spin Mangsa Banjir Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 12 December 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!