Thursday, 28 November 2013

Makan Nasi Ganja : Oh Media Salah Satu Suara Pembangkang?!


Kecoh Malaysia dengan insiden "Sapu taik diperuk" oleh seorang facebooker yang tah hapa hapa tu. kali ini admin nak tunjukkan bagaimana portal penyokong pembangkang mengajar rakyat agak membenci kerajaan dan dalam cara yang halus serta santai ia cukup berkesan meracuni rakyat Malaysia. (lihat perkataan dan cara penyampaian dalam video ini) 

Yang mendukacitakan lagi mereka tidak siasat sesuatu perkara tersebut dengan teliti, sedangkan juadah (nasi ganja) yang dipromosikankan itu pon "Tidak Bersih" hahaha...Nasib baik tak taruk taik betul betul kalau tidak lagi kuat aku menganjing portal pembangkang ini!




*Pembetulan skrip mangkuk dalam video tu, setahu aku tiada orang melayu terlibat dalam penyediaan air di restoran YONG SUAN tersebut sebab aku pernah singgah dahulu (aku tak minum atau makan) pembuat air adalah cina juga manakala penyedia makanan adalah mamak?(mamak kew?)

Restoran mamak di Malaysia ini yang aku tahu ada 2 satu islam dan satu bukan islam 

Wallahualam...

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Makan Nasi Ganja : Oh Media Salah Satu Suara Pembangkang?! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 28 November 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!