Friday, 29 November 2013

Kebebasan Media Punca Rakyat Huru Hara

Gambar adalah salah seorang wartawan Malaysia-Kini yang penulisanya 360 berputar alam.

Kebebasan media menjadi punca rakyat hari ini huru hara bahkan kurang ajar akibat hasutan yang diperlakukan oleh segelintir media pro pembangkang malah jumlahnya bertambah-tambah akhir akhir ini. Jika dahulu suara akhbar penuh fitnah HARAKAH diharamkan penjualannya kerana kebenaran fakta yang tidak lengkap mengundang pelbagai reaksi negertif sehinggakan melenggahkan usaha kerajaan dalam meneruskan kebajikan rakyat.

Lihat apa jadi dewan negara hari ini macam-macam perangai mental rendah dari pro pembangkang.


KOW KWAN YEE (Malaysia-Kini)

Benar! Kerajaan hari ini terlalu berlemah lembut tetapi ianya bukan satu tugas yang mudah sepertimana yang kita sendiri maklum, setiap tindakkan ada baik buruknya, kadang kala kita menilai dari persepsi dan perspektif yang negatif sahaja.

Meskipun UMNO hari ini dikatakan jelas tidak mengharapkan apa-apa hasil dari penulisan blog dan facebook akan tetapi ini adalah self-initiative oleh segelintir pengamal media pro kerajaan membantu kerajaan dalam meneluskan dan memperjelaskan isu bahkan digunapakai sebagai salah satu sumber yang bakal dinilai oleh rakyat khususnya.

Dibawah ini (fanpage) ada satu posting yang mana kita lihat bagaimana Malaysia-kini salah satu medium penyokong pembangkang buat kerja kotor mereka demi memporak perandakan Malaysia yang diyakini bukan kerja orang islam dan Melayu.

*macam comel jek..macam chantek jek...









للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Kebebasan Media Punca Rakyat Huru Hara Daeng Selili Rating: 5 Friday, 29 November 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!