Tuesday, 8 October 2013

Wakil Pembangkang Manipulasi Orang Kelainan Upaya (OKU)

Admin pada awalnya tak percaya apa yang admin dengar dari mulut mulut diwarung kopi semalam mungkin admin salah dengan "OKU Anjing" sebab admin fikir pembangkang kalau bersembang tak kutuk Kerajaan tak sah, selepas meneliti laporan yang dikeluarkan oleh sahabat admin semuthitam dan harapanesok. terpampang muka yang tidak asing lagi dalam dunia politik kini Latepah Koya (macam pelik namanya).



Warga tua dan golongan kurang upaya sepatutnya diberi perhatian bukan dipergunakan untuk memdapat perhatian umum semata-mata niat terselindung politik.

Aku mengecam penggunaan sentimen begini dalam memperjuangkan golongan warga tua dan OKU kerana mereka adalah orang-orang yang wajar kita beri perhatian khusus (sebab next time kita juga tua dan tak mustahil kita juga boleh jadi OKU).

Tindakkan Latepah Koya yang memaparkan gambar tersebut demi memprovoko Jabatan Kebajikan Masyarakat adalah satu tindakkan yang tidak profesional walaupun dia memegang kelulusan bertaraf sebagai peguam tapi pada aku dia adalah lebih jijik dari anjing yang dirantai tak bertuan.

Refresh Kepada penyokong Latepah Koyak boleh tonton video ini.

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Wakil Pembangkang Manipulasi Orang Kelainan Upaya (OKU) Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 8 October 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!