Thursday, 10 October 2013

Datuk Ahmad Mukhriz : Wajar Anak Muda Dalam UMNO!

Sikap toleransi sesama penyokong UMNO hari ini adalah rahsia kestabilan politik dalam UMNO yang diimbangi oleh golongan senior dan muda.

Beberapa nama yang disebut dan diperkenalkan didalam pemilihan yang bakal tiba menunjukkan bertapa suburnya demokrasi di Malaysia yang ditunjangi UMNO sebagai parti yang memerintah sebagai contoh dengan adanya Pemilihan Agung UMNO.


Datuk Ahmad Mukhriz Ahmad Fuad. Wajah anak muda ini tidak asing lagi dikalangan pewakilan dan ahli UMNO Bahagian Pekan, Pahang. Beliau juga adalah anggota Jawatankuasa Unit Pidato Pemuda Umno pusat dan kali ini menyuarakan hasrat bertanding jawatan Exco Pergerakan Pemuda Umno pusat pada pemilihan parti Oktober ini untuk sama sama merapatkan barisan golongan muda yang bakal mewarisi UMNO dari pucuk pimpinan yang ada sebelum ini.


UMNO wajar meramaikan ahli dan juga para pemimpin belia muda sebagai pelapis untuk meneruskan kecemerlangan masa hadapan parti ini dan juga sebagai jaminan untuk pertempuran sengit generasi Y pada PRU14 akan datang.

Admin tidak menolak mentah-mentah semua yang senior dalam UMNO tetapi pada pendapat admin adalah tidak salah sekiranya golongan muda terpelajar ini ada didalam barisan kepimpinan UMNO.

baca juga sini : 


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Datuk Ahmad Mukhriz : Wajar Anak Muda Dalam UMNO! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 10 October 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!