Wednesday, 18 September 2013

Chin Peng Bukan Perjuang : Dia Mati Dibunuh Secara Terancang?!

Semalam heboh tentang kematian seorang pengganas komunis zaman dahulu yang juga General Secretary Parti Komunis Malaya, Chin Peng.

Diberitakan yang Chin Peng telah menghembuskan nafasnya di Hospital Bangkok, Thailand pada jam 6.20 pagi.(semalam) Yang menariknya adalah dia meninggal pada kita semua sedang menyambut Hari Malaysia.

Alangkah untungnya Si Chin Peng Mati dalam senang, gemuk dan hidup lama berbanding semua talibarut dan pengikutnya terutama yang mati ditetak perjuang Melayu dan ditembak mati lalu mayatnya dihumban ke sungai menjadi santapan penghuni sungai .


Adakah ini suatu konspirasi???

Mengikut maklumat yang disampaikan oleh seorang teman yang mengikuti perkembangan Chin Peng, bekas pemimpin komunis ini sebenarnya telah 6 bulan berada di hospital berkenaan. 

Khabarnya Chin Peng telah berada dalam keadaan 'technically dead' sejak sekian lama dan hanya bergantung kepada mesin untuk terus hidup. Sememangnya perkara ini telah dirancang. Pagi 16 September, 'life support machine' telah dicabut atas arahan orang berkepentingan. Persoalannya siapa yang merancang??

Chin Peng mati hari ini yang juga Hari Malaysia. Hari ini juga merupakan hari kelahiran Lee Kuan Yew, pengganas komunis dari Singapura.

Suratan atau kebetulan??

Nampaknya konspirasi kematian Chin Peng seolahnya dirancang supaya hari kematiannya senang diingati oleh para pencinta komunis. Para komrad yang masih di dalam DAP dan PKR pasti akan meraikan 16 September. Tetapi bukan kerana hari gabungan Semenanjung Malaya dan Kepulauan Borneo, tetapi sambutan bagi memperingati tarikh kematian Chin Peng sebagai bapa komunis.

Nescaya pada tahun hadapan para komrad komunis pasti akan mengadakan sambutan besar-besaran dengan mengangkat sepanduk dan membawa lilin di sekitar Kuala Lumpur. 

Perkara ini sebenarnya telah dirancang. Perkara inilah yang ditunggu-tunggu oleh Yahudi dalam PKR supaya ada satu 'turning point' supaya rakyat tidak terus bersama dengan DS Najib Razak. Rancangan jahat Yahudi dengan berproksikan Anwar Ibrahim semakin menular di Malaysia.

Inilah yang dipanggil 'New Agenda of The Hidden Hand'.



Edit Dari : sumber
للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Chin Peng Bukan Perjuang : Dia Mati Dibunuh Secara Terancang?! Daeng Selili Rating: 5 Wednesday, 18 September 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!