Thursday, 29 August 2013

Senarai Menteri BN wajib letak jawatan?

Nama, tempat, kenyataan, tindakkan dan beberapa faktor lain yang bakal menguatkan hujah untuk mengkritik kepimpinan kerajaan BN masa kini kerana pemimpin tersebut wajar dikritik dan bukan kerana agenda pemilihan dalam parti UMNO yang bakal berlangsung tidak lama lagi!

Ada blogger/facebooker pro-BN yang memandai-mandai keluarkan senarai "Menteri BN wajib letak jawatan!"

Lawak sketsa apakah ini?!Kalau gitu buatpe berjuta-juta pengundi Barisan Nasional lantik deme jadi pemimpin.. letak jawatan bukan jalan terbaik..mau tungangterbalik kerajaan..nak kutuk silakan..kutuk la jika mereka salah(dorang manusia gak bukan maksum)..dan wajar dikritik dengan ilmu dan fakta yang kukuh.

kalau suruh letak jawatan..aku rasa baik sebelum PRU dulu tak payah suruh orang sokong BN!!

Reaksi tolol macam ini layak dibakul-sampahkan..excited nak kritik kerajaan..alih-alih bogel depan cermin wah angrybird!!!hahahaha

Aku banyak memerhatikan beberapa blog pro-BN yang menghentam kerajaan hari ini saling tak tumpah macam blogger pro-PR, ya blog dia..suka hati dia..mcm blog aku ine suke hati aku la nak tegur korang..aku manusia gak..bukan maksum!!!

Nanti mesti ada mulut longkang mesti kata aku dah kena beli..

Kata la apa pun..aku manusia biasa..

*gambar hiasan (-_-)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Senarai Menteri BN wajib letak jawatan? Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 29 August 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!