Friday, 9 August 2013

Nanti Penumbuk Naik Ke Muka Cari Polis Juga!!!

Bodoh dan Berhingus itulah selayaknya diterima dari Rapper mulut celupar Nameewe. Dari apa yang dilaporkan oleh lidah pengarang dari Malaysian Insider (SINI) yang menulis artikel berat sebelah tentang tindakkan rapper celupar. 


"Kita manusia, mesti tahu menghormati pandangan dan sensitiviti orang. Apa untung kamu buat macam itu, nanti penumbuk naik ke muka cari polis juga," pernah disuarakan Datuk Mohamed Nazri Aziz. Sedangkan dahulu Datuk pernah memberikan laluan dan ruang kepada Namewee.

Dalam wawacara MI tersebut Namewee kononnya LETIH dan TIDAK TAHAN LAGI dalam usahanya dengan menggunakan keceluparannya adalah usaha menyatukan belia sedangkan setiap video kritikkan berbau perkataan lucah dan tidak sopan itu bukan budaya ketimuran.

Tidak kisah la Namewee nak terperuk bawa lubang najis pun semua yang kamu buat sebelum ini tidak ada yang menjadi teladan yang baik pada generasi belia hari ini. Aku masih ingat lagi video dimana Namewee mengutuk dan mengkritik perkerja TNB akibat belakunya "breakdown" dikawasannya dan bersikap biadap membuat provokasi di pejabat TNB sedangkan situasi tersebut bukan disenajakan.


Juga baca lagi sini:


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Nanti Penumbuk Naik Ke Muka Cari Polis Juga!!! Daeng Selili Rating: 5 Friday, 9 August 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!