Thursday, 15 August 2013

Islam Diserang : UMNO Keterlaluan?!

Terpacul status twitter seorang pro-komunis Ngakomen yang mempertikaikan semaraknya kemarahan umat Islam didalam isu pelancong Singapura beragama Budha beribadat didalam surau milik rakyat negara tersebut yang "spoting" membenarkan surau itu digunakan oleh penganut Budha nak mencabar bertapa "spoting" umat Islam di Malaysia membenarkan mereka mencari nafkah dan menghalalkan semua perkara sehinggakan menghalalkan yang tidak sepatutnya belaku disini diatas kuasa pemerintah Malaysia!Bukan pemilik premis atau spoting atau tak!

Dalam keadaan penuh dengan semaraknya semangat penyatuan Melayu Islam menentang pencabulan itu, pro-komunis yang cukup terkenal dengan mulut rasisnya cuba memecahkan dan menambat hati penyokong PR yang mati kutu kerana PAS kononnya memartabatkan islam di Malaysia mengambil sikap berdiam diri bila digilis keadaan Liberal yang didendangkan oleh PR sebelum ini.

Tujuan pro-komunis Ngakomen ini tidak lain tidak bukan menyekat penyatuan pendapat umat islam yang kini semakin bersatu dalam isu syiah, komunis dan penghinaan golongan cina di Malaysia hari ini.

Pro-komunis Ngakomen dengan beraninya membuat perbandingan tidak bertepatan dengan kehendak umat Islam di Malaysia hari ini dan menunding UMNO keterlaluan sedangkan ini adalah tindakkan kerajaan atas permintaan rakyat Malaysia khususnya UMAT ISLAM!!

Tiada tolenransi dalam hal keimanan dan ibadah!.

Katakanlah,"Hai orang-orang kafir,. Aku tidak akan menyembah apa yg kamu sembah,. Dan kamu bukan penyembah Tuhan yg aku sembah. Dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yg kamu sembah,. Dan kamu tidak pernah (pula) menjadi penyembah Tuhan yg aku sembah. Untukmulah agamamu dan untuk-Kulah agama-Ku."


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Islam Diserang : UMNO Keterlaluan?! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 15 August 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!