Friday, 5 July 2013

PRK Besut ; Ada Cubaan Serah Tenguk?!

Kadang-kadang aku lihat dorang para menteri pun macam percaya jek dengan isu blackout, aku tak berapa suka la bila duk layan orang gila dengan memenuhkan nafsu mereka, RTM pulak tak de keje lain lak nak g shoot kat sana...

Yang peliknya pembangkang sendiri tak pernah nak suh macam tu, tapi ade lak gatey nak tunjuk-tunjuk..walhal kita memang sedia maklum PR akan buat apa saja untuk meragukan rakyat, yang ini pula saling tak tumpah "serah tengkuk". Isu dakwat kekal tak menjadi teladan ke??

Bayangkan jika PRK ini sabotaj dari "orang dalam" sendiri? RTM memang hak kerajaan Malaysia..tetapi siapa yang berkerja untuk RTM? cuba renungkan kembali artikel ini :


http://daengselili.blogspot.com/2013/07/rtm-dipenuhi-pembangkang.html

Kementerian Komunikasi dan Multimedia akan berbincang dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dalam masa terdekat ini untuk membenarkan RTM membuat liputan proses pengiraan undi pada Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut nanti.

Menterinya, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, usaha itu bagi membolehkan seluruh rakyat Malaysia menyaksikan proses pilihan raya yang dijalankan dengan telus dan adil.

"RTM adalah media kerajaan dan kita patut dibenarkan untuk berada di dalam bilik pengiraan undi sehinggalah keputusan diumumkan," katanya ketika ditemui pemberita selepas melancarkan Seminar Media dan Pilihan Raya Umum 2013 anjuran Universiti Teknologi Mara (UiTM) di sini hari ini. - sumber




للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
PRK Besut ; Ada Cubaan Serah Tenguk?! Daeng Selili Rating: 5 Friday, 5 July 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!