Thursday, 25 July 2013

Penyokong BN Suka Orang Berlari Bogel??!

Dentuman meriam memecah keheningan pagi ini seraya dengan itu aku bingkas bangun bersahur dan selesai menunaikan solat subuh aku terus membelek facebook (Malas nak tido balik). 

Aku tertarik dengan beberapa status yang diprintscreen oleh beberapa akaun (rasa-rasanya FB pro-kerajaan) yang mendakwa satu facebook (fake id) menulis 



"Kalau BN menang di K. Besut sy janji sy akan bogel keliling K.Besut..Itu Janji sy pada semua yg baca status ni" - facebook ini : SINI

Dan berdondang sayang sekalian penyokong termasuk blogger mengangkut "printscreen" tu semerata alam kononnya menuntut pemilik akaun tersebut yang bergambar wanita cantik bertudung itu menunaikan janjinya.

Rasa megah ke raikan kemenangan YB Kuala Besut dengan cara sedemikian rupa? Yang aku tahu la akaun fake tu memang ternyata palsu dan aku rasa tak perlu kita dilenggahkan masa dengan menganjing benda yang tak ada score @ tujuan.


Kerat 14 tak ada siapa pun nak mengakui apa yang dia tulis, Maklumlah fake akaun. so hentikan membodohkan diri. aku pon naik meluat lak tengok orang-orang duk maki hamun pemilik wajah tu sedangkan bukan diri dia yang sebenar yang menulis status itu. Kemaruk nak tengok orang berbogel ke?


Bulan puasa beb.. :) Aku sebagai orang yang waras..aku nasihatkan korang jangan buang masa dengan duk jaja mende bodoh begini...meluat...Aku risau tuan tubuh kalau orang Malaysia mesti dia sedih sbb ada orang manipulasikan gambar dia..even facebook itu pro-BN SALAH TETAP SALAH!!!

gambar facebook "Damia" pon mungkin admin cilok dari forum

SINI : FORUM (yang kat forum pon duk cilok dari mana tah..
aku nasihatkan jangan tengok)

Pst : 
Mesti orang tanye, yang kau sebok duk siasat tu kenapa?

aku siasat sebab yang duk gila babe post merata2 gambar tu rasanya orang islam...so baik aku lepas dosa aku dari duk tengok mereka menzalimi diri mereka bulan2 pose ine..


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Penyokong BN Suka Orang Berlari Bogel??! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 25 July 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!