Thursday, 4 July 2013

Konvensyen 50th JKKK Mukim Kota Lama Kiri!

Sempena sambutan 50tahun! Majlis Konvensyen yang serba ringkas ini berlangsung di MH Hotel Sg. Siput,Perak!

Bermula pada pendaftaran 7.45 pagi dan bakal tamat pada jam 3.00 petang, Insyallah!

"Allah telah mengamanahkan pemerintah kepada saya. Saya menerima bukan kerana kemewahan atau keseronokkan pesta atau pakaian, kerana Allah telah menganugerahkan semua itu pada saya dahulu. Saya menerima tanggungjawab ini dengan penuh rasa bimbang dan ketakutan. Saya tahu saya akan dipanggil dan dipersoalkan di mahkamah Allah swt tentang apa yang telah saya lakukkan" - Khalifah Umar Bin Abdul Aziz.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Konvensyen 50th JKKK Mukim Kota Lama Kiri! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 4 July 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!