Sunday, 21 July 2013

Aku Budak Kuala

PRK Kuala Besut, boleh tak kita bersikap sederhana?!

Aku lihat secara jujurnya boleh mengundang rasa meluat pulak baca 'over confident' memang bukan aku reti nak menafsir target apa yg korang cuba buat dibesut, jangan mendendangkan tarian kemenangan akhirnya nanti rentak berubah baru tergadah.

Ada seorang pembaca pernah mengadukan pada aku siapa dan apa sebenarnya dicalonkan che long jika dipihak kita terlalu drop calon lawan secara tak langsung kita memburukkan lagi sikap pro Barisan Nasional,terfikirkah?

Pada aku Barisan Nasional MESTI mengekalkan kemenangan dan WAJIB meningkatkan MAJORITI memandangkan boleh dikatakan pengundi luar bakal "berat pongong" nak balik kg semata-mata mengundi dibulan ramadhan dan tidak mustahil.Berat bukan?!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Aku Budak Kuala Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 21 July 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!