Thursday, 11 July 2013

Ahmad Maslan Dikritik Blogger Refomasin

Senior aku blogger refomasin (1peluru.blogspot.com) menulis rasa kecewanya beliau berkenaan lantikkan 30 blogger yang dikatakan menjadi jentera maya untuk PRK Kuala Besut N. 1. aku setuju dengan ulasan beliau (sini) Aku rasanya kenal salah seorang diantara 30 blogger tu, tetapi aku mengambil jalan membantu daripada memboikot kempen PRK ini.

Diawal lagi aku ada mengkritik Ahmad Maslan tapi tidak sekaw-kaw mcm senior aku ini, beliau memang berpengalaman dalam PRK. [Relek brother].

Anyway, aku tetap akan kempen untuk PRK K. Besut! aku tolong calon bukan tolong maslan! Memang Ahmad Mazlan tak amek kisah kot kerusi ini..pada aku lawan tetap lawan. Kawan tetap kawan..peace  (-_-)


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Ahmad Maslan Dikritik Blogger Refomasin Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 11 July 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!