Sunday, 23 June 2013

Tak Pergi Sekolah! [exclusive]



Kisah benar:

Admin sahaja surf facebook sambil bertegur sapa dengan rakan laman admin! admin terbaca satu status seorang sahabat admin Aak Kenaboi [facebook].

Seorang ibu mengadu anaknya disuruh kembali ke asrama sedangkan sekolah di kawasan tertentu telah diistiharkan tutup setelah dinasihatkan oleh Dato Seri Najib Razak [Sumber]

Nak pula cikgu sekolah tak baca berita atau terlepas bas tak tahu akan perkara ini mengarahkan anak muridnya kembali ke sekolah.

Isunya bukan salah cikgu tu pun 100% tetapi lihatlah bagaimana media baru memainkan peranannya. Kepada yang suka fakta membelit tu memang takde manfaatlah!

Hope korang kurangkan aktiviti luar ok?!Jerebu teruk nie...admin dah seminggu batuk n hidup leh menghembus sebelah lubang jek...Alhamdulillah

*Check IPU tempat korang >>>http://www.doe.gov.my/apims/


*Maaf gambar atas sekali tu hanya hiasan..Dorang la punca jerebu tu hahaha...Cuba check beg anak lelaki dan perempuan anda!!!

للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Tak Pergi Sekolah! [exclusive] Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 23 June 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!