Monday, 10 June 2013

Peniaga Melayu Macam Pencuri

Seroang sahabat admin menulis :

Hari ahad baru ni aku lalu kat padang kota peneng. Ada festival wau/layang layang. Punya la ramai org.. Aku tgk sdri penjaja cina penuh kat situ. Peniaga melayu lgsung x ada. Semuanya peniaga cina..

Kalu dahulu area padang kota ni di dominasi oleh peniaga melayu. Tp sejak khalifah guan eng sial memerintah. Peniaga melayu dah pupus kat padang kota..

Lepas tu aku pusing la kat tepi laut padang kota tu. Aku nampak dua lori peniaga melayu dok nak meniaga kat situ. Mata liar dok tgk kot2 MPPP ada kat situ. Terhinanya bangsa melayu. Nak meniaga pn dihalau dan dilayan serupa pencuri..

Kesimpulanya inilah kerajaan khalifah guan eng sial y dibanggakan oleh pas dan melayu pktn haram sbgai khalifah adil...

Memang bodoh nak mapuh hampa ni. Kesian bangsa aku.. Nauzubillah. - Izham Bina Tamshah Eizham

*agaknya ada lagi tak char kue teaw n rojak pesemboq kat situ?!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Peniaga Melayu Macam Pencuri Daeng Selili Rating: 5 Monday, 10 June 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!