Thursday, 6 June 2013

Pembangkang Suka Isu Cerita Orang Sudah Mati?!

Semua yang terlibat dengan jenayah dan salah laku yang boleh menguntungkan PR akan dicanang seluruh alam untuk menunjukan kepada umum kononnya Polis buruk dari segala segi. aku rasakan ISA wajar diaktifkan kembali demi keharmonian masyarakat yang rakyatnya berbilang kaum ini. 

kita punyai 3 kaum besar di Malaysia, Mengapa perlu kita sekat hasutan-hasutan ini?Bila disebut tentang HASUTAN ia lebih cenderung mengajak masyarakat memberontak sedangkan isu yang cuba dibangkitkan memerlukan pemerhatian khusus. 

PR hanya tahu mencedok apa yang boleh diguna pakai untuk menutup kelemahan mereka dengan mempergunakan segala isu yang menguntungkan mereka. lebih-lebih lagi jika membabitkan badan berunifom seperti Polis dan Tentera. Sedangkan keamanan dan kemakmuran hari ini datangnya dari usaha dan pergorbanan mereka bukannya datang bergolek begitu sahaja.

Antara orang mati yang sudah dipergunakan pembangkang untuk tujuan politik dan memburukan pihak Polis ialah Ibrahim Libya, Mat Indera, Teoh Beng Hock
dan terbaru N. Dhamenderen

Mari kita renungkan penulisan dari sahabat penulis Shizone

Saya ingin bertanya kepada semua, pernah anda terdengar nama V Divendran yang berumur 25 tahun? 

Dia adalah seorang pegawai polis muda yang berasal dari Selayang Heights, Batu Caves dilaporkan hilang pada 1 Februari 2012 sebelum ditemui mati tiga hari kemudian di bawah jejambat berhampiran Bulatan Batu Caves dengan kesan kecederaan di kepala dipercayai dipukul menggunakan objek tumpul dibunuh kerana DENDAM. Siapa yang bunuh? 

Seorang lberbangsa india yang bernama KARUNAGARAN A/L ASAITHAMBY [artikel penuh]




للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Pembangkang Suka Isu Cerita Orang Sudah Mati?! Daeng Selili Rating: 5 Thursday, 6 June 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!