Saturday, 4 May 2013

Video Saiful Bersumpah Palsu?





Passport, Visa Umrah saya, pada mereka yg mempertikai sy di Tanah Haram. Hrp maklum pic.twitter.com/KjbatmDyde

setelah beberapa bulan keputusan Kes Liwat saya di Mahkamah Tinggi, saya telah diberi kesempatan oleh Allah SWT ke Tanah Suci menunaikan Umrah bersama Arwah nenek. Alhamdulillah, semasa disana, saya peroleh semula kekuatan dan ketenangan. Maklumlah, pada Januari 2012, selepas keputusan kes saya diputuskan, saya berasa amat lemah dan tertekan.
Berikut adalah rakaman sumpah laknat, bertarikh 9hb April 2012 yang saya rakam sendiri melalui telefon bimbit saya. [Artikel Penuh]



Pakatan pembangkang berusaha sedaya upaya menafikan video pengaku bersumpah ini adalah palsu sedangkan Saiful juga menunjukkan bukti beliau berada disana pada tarikh yang dia maksudkan








للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Video Saiful Bersumpah Palsu? Daeng Selili Rating: 5 Saturday, 4 May 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!