Friday, 10 May 2013

Ramai - Ramai Kita Saman TNB!!!

Amacam? Ada berani tak puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak ambik tindakan dan saman Tenaga Nasional Berhad sebab menipu disiang - siang hari?

TNB melalui laman Facebook mereka telah menjelaskan bahawa tidak ada sebarang kejadian 'Blackout' berlaku dimana - mana tempat penjumlahan undi.

Pun masih jugak ada pihak yang mengeluarkan dakwaan kononnya dikawasan mereka berlaku kejadian tersebut. Bermakna TNB tipu la kan?

Kalau TNB tipu, kenapa sampai hari ini masih tidak ada mana - mana pihak yang mengambil tindakan terhadap mereka? Mengapa hanya setakat menyalak dalam FB?

Tolong la!!! Kot ye pun nak cari salah orang lain, jangan la sampai membodohkan diri sendiri. Kalau dah kantoi tu, kantoi jugak la!!!

Sama macam diorang buat cerita pasal 'Bangla' dan 'Indon' datang mengundi tempoh hari. Bila disiasat, 'Bangla' tu India Muslim, 'Indon' tu Orang Asli.

Alasan diorang nak tuduh kata 'Bangla' dan 'Indon' tu sebab ada yang tak reti menyanyi lagu Negaraku. Itu je alasan diorang?

Woi!!! Suruh Chinadolls DAPigs yang diimport dari Negara China tu menyanyi lagu Negaraku. Tengok, pandai ke tidak diorang?

Kalau ada yang menyanyi pelat tu tahan jugak lagi. Ini sampai ada yang tak reti cakap bahasa Melayu, apa kejadahnya!!! Sekali lagi SH pesan. Tolong la!!! Jangan ingat rakyat Malaysia ni BODOH macam Pencacai Pakatan!!! - sumber
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Ramai - Ramai Kita Saman TNB!!! Daeng Selili Rating: 5 Friday, 10 May 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!