Saturday, 18 May 2013

jika rasa ini utk kebaikan baik kita sebarkan.....

dalam PAS erjuangkan matlamatnya....akhirnya PAS berjaya membuktikan yg org Islam mmg bodoh.....tq PAS sebaba berjaya buktikan pekara ini pd kafir2...buat ceramah PAS tp tabung derma utk DAP.... Gud..... demostrasi tgh jalan yg mengamuk org islam.... DAP duduk rumah tgk TV..sokong dr belakang kiranya.......gud.....laung sini laung sana org islam PAS...cina DAG senang jer angkat bendera PAS....tanda sokong n org PAS terus terharu menitik air mata konon org DAp sanggup mati kerana PAS....Gud.....akhirnya siapa yg bijak n sapa yg bodoh tak sudah2....? tak perlu jadi rasis pun sebabnya MCA gagal kerana MCA tak pandai menipu mcm DAp buat......nak wat cam mana BN mmg TELUS.....nak tak satu contoh terbaik sy beri di sini yg mampu membuka mata sikit demi sikit rakyat di luar sana tak..? ok meh baca satu quote yg sy nak beri supaya menjadi sebutan untuk masa akan datang......

".....apakah warna simbol baju org politik CINA di dunia.....?

dan apa kah warna baju politik org ISLAM di dunia....?

jawapannya mudah......warna baju org politik CINA di dunia adalah satu warna jer iaitu warna.....PUTIH....mana kala warna baju utk baju orang politik ISLAM adalah warna MERAH... HIJAU... BIRU.... BABY BLUE....PINK....PUTIH...HITAM....& ETC.....kerana itu lah ISLAM tak alert bersatu mcm org CINA di dunia pun mereka sepakat. "

ada kebenaran x kata2 sy di sini....? ok jom baca lagi dgn BUKTI sy kata kerajaan malaysia di tipu & org PAS d perbodoh n d anjingkan selala ini dgn DAP.....

Kehangatan PRU13 belum lagi reda dan masih lagi diperkatakan di sana sini termasuklah di warung-warung tepi jalan.

Tajuknya tetap sama, pusing-pusing akan balik juga kepada keputusan pilihan raya, sama ada yang puas hati, yang tak puas hati, pengundi hantu dan macam-macam lagi yang semuanya menjurus kepada PRU13.

Sebut tentang pengundi hantu yang sibuk dicanang oleh pembangkang mengatakan bahawa BN telah membawa masuk sejumlah orang asing untuk mengundi, rupa-rupanya tuduhan tersebut sekadar mengalih tumpuan rakyat agar mereka dapat melakukannya bagi memenangi keputusan pilihan raya.

Anda Percaya Teresa Kok Dapat Majoriti 50,000 Undi ?!! Mana Datangnya Pengundi Cina....?

Dalam sibuk-sibuk menuduh kerajaan BN membawa pengundi hantu, timbul persoalan, Teresa Kok merupakan calon yang mendapat undi tertinggi dalam PRU13 iaitu 61500 undi berbanding undi yang diperolehi oleh calon BN hanya 9948 undi. Majoritinya pula 51552 undi. Satu jumlah yang banyak. Dari mana Dap boleh mendapat undi yang sebegitu banyak?

Data-data berikut akan melibatkan angka yang mungkin boleh membantu kita memikirkan semula kewujudan pengundi di Parlimen Teresa Kok.

Undi terhadap Teresa Kok meningkat 14270 pada PRU13 (61500 - 47230), manakala calon BN menurun 790 (10738 - 9948).

Jika pengundi BN yang 790 orang itu beralih kepada Dap, maka jumlah yang sepatunya diperolehi ialah 48020 saja (47230 + 790), berbanding 61500. Musykil tu!!!

Dilihat dari segi perbezaan peratusan pengundi pula ialah 7.9% (83.6 - 75.7). Jika 7.9% ini ditukar kepada angka kita akan dapat pertambahan pengundi sekitar 3731 (47230 x 7.9 / 100). Sekiranya kesemua 3731 pengundi ini memihak kepada Teresa, maka paling banyak beliau akan mendapat undi 50961 (47230 + 3731) bukannya 61500. Disitu ada lagi jurang perbezaan 10539 undi. Musykil lagi!!!

Mengikut Jabatan Perangkaan, pertumbuhan semulajadi bagi penduduk di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur bagi 2011 ialah hanya 20,000 orang, bukan di Seputeh saja tapi seluruh Kuala Lumpur. Itu termasuk semua peringkat umur. Adakah semua 20,000 orang itu sudah layak mengundi dan hanya tertumpu di Seputeh saja? Tambah musykil!!!

Adakah Teresa khasnya DAP menggunakan hantu China untuk cai undi bagi DAP? Jadi tak hairanlah kebanjiran pelacur China sebenarnya telah dirancang untuk menjadi alat memenangkan DAP.

Adakah kekecohan yang diwujudkan di kawasan mengundi memberi peluang kepada petugas undi yang rata-ratanya memihak kepada pembangkang, memangkah kertas undi yang akhirnya memenangkan pembangkang?

Akhirnya segala kemusykilan yang cuba diada-adakan oleh pembangkang, menjerat leher sendiri. Mereka mencipta kemusykilan dan mereka jugalah memperalatkan kemusykilan itu.

Ingat! Teressa kok ini yg menghapuskan bahasa jawi di papan tanda jalan.....dan macam-macam penghinaan dia terhadap islam.....jgn lupa yer?!- Ratu Naga

*DAP hina Islam kerana yakin PAS akan mempertahakannya!!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Daeng Selili Rating: 5 Saturday, 18 May 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!