Tuesday, 21 May 2013

Adakah Anwar Ibrahim Sedang Berusaha Untuk Kebajikan Rakyat?

Agak terkejut ya?Tapi adakah benar beliau berbuat demikian masa ini? Bagaimana pula dengan video ini?
Mengembirakan anda terutama pelayar maya? Kalau taukey penyedia talian pening kepala, jangan lupa ya korang dah mentekedarah duit sebelum ini bukan kecik anak ya,..terutamanya meksis n celkom...caj macam haram..servise puuuiiihhh...

Kalau nak aku buh printscreen yang sepanjang aku guna berokben dulu tu pon leh aku buh tapi kang kata aku cuba provoke tutup periuk nasi orang, baru-baru ini talian telefon aku telah di caj penggunaan internet sedangkan aku dah langgan untuk sebulan internet..

Kepada Tok Menteri,
Diharap semua terma syarikat telco yg berubah tanpa sebarang notis dikaji semula, untung la mereka.. sedar2 dah terma berubah ikut suka, aku cadangkan jika sebarang perubahan terma semestinya di iklankan dalam surat khabar atau medium (TV/ASTRO) baru la telus...kadang2 dalam seminggu tah hapa-hapa la sms dari syarikat telco yg cuba memerangkap pengguna!!!STOP sending annoying SMS!!!



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Adakah Anwar Ibrahim Sedang Berusaha Untuk Kebajikan Rakyat? Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 21 May 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!