Tuesday, 1 January 2013

Dua Orang Pelajar Melayu Disuruh Mengfitnah TUN

Tengah² scroll story sekitar perak bersama² geng blogger dalam pautan teman, teman tetarik dengan artikel yang dikeluarkan oleh pengundisetiasungairapat, bila mana ada segelintir pemakan dedak aka anjing belaan DAP sanggup menabur fitnah kepada TUN Mahathir.

Dalam keadaan rakyat sedang bersantai bersama keluarga membawa anak-anak bermain di Mini Taman Tema sempena Fiesta Pelancongan negeri Perak, Cina DAP Perak mengupah anjing-anjing suruhannya untuk meyebarkan risalah memfitnah dan menghasut kepada pengunjung yang datang.


Mereka datang menaiki sebuah Van yang diketuai oleh seorang Tok Lebai yang agak veteran sudah tentu pemimpin Pas membawa sekumpulan lebihkurang 10 remaja bawah umur untuk menyebarkan risalah memfitnah ini.

Bukan itu sahaja mereka mendekati para pengunjung dengan menghasut secara 'verbal' dan ini membuatkan ramai para pengunjung tidak senang duduk dan menyampah mendengar mereka ini mengutuk pemimpin Melayu dan mengagung-agungkan pemimpin cina DAP.


Sungai Rapat Online menemui salah seorang pengunjung yang dihasut iaitu En. Hassan 47 tahun, beliau berkata mereka menyuruh saya membenci pemimpin Melayu dan menerima pemimpin cina DAP kerana kata mereka cina DAP kini sudah memahami Islam dan kemungkinan ramai yang akan masuk Islam tidak lama lagi.



Dua orang pelajar perempuan dari Kolej berdekatan juga turut terlibat dalam menyebarkan risalah berunsur fitnah ini.  [Cerita Penuh]


DAP senaja mencipta kebencian orang Islam sesama Islam?



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
Dua Orang Pelajar Melayu Disuruh Mengfitnah TUN Daeng Selili Rating: 5 Tuesday, 1 January 2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!