Sunday, 23 December 2012

NEELOFA nampak pangkal peha


Memula aku tersentap gak tengok picture ini, Maklum la zaman sekarang ini orang sanggup buat apa sahaja untuk publicity kan. Boleh dikatakan aku ini peminat Neelofa tercetus rasa bengang gak asalnya tapi bila direnung² semula...Kesian Neelofa, tapi awas la kepada mangkuk hayun tu..Neelofa bukan budak kecik nak buli²...ahaha Kepada yang berniat jahat dengan teknologi ini aku nasihatkan jangan la melampo² (Marah nie sebab Neelofa kena hehehe) Dari ditanya tentang Neelofa 10 Wanita akan bagi response begini :
"Ala biasa la dia memang suke seksi²"

"Ala bukan cantik sangat pon dia"

"Ala kek span"

"Ala itu ala ini..."
"*&%^@$^&* la dia nie "

Apa yang dorang jaki sangat dengan Neelofa pon aku tak tahu, pada aku itu la nasib seorang artis yang nak meningkat naik, dibalun depan kiri kanan belakang...adoiyai...

kepada yang tersembur hingus masa melihat foto yang pertama (Atas) tadi mohon betulkan balik persepsi korang ya, Neelofa menjadi mangsa teknologi Photoshop (aku panggil PHOTOSYOK)..



cian lofa...tanjat boboi tadii~


Sumber : [mediamalaya]



للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.
NEELOFA nampak pangkal peha Daeng Selili Rating: 5 Sunday, 23 December 2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ping!